Herkese iyi akşamlar. Yarın doktor muayenem var çatı muayenesi yapacağını söylemişti. Yalnız ben yarın daha 33+0 yeni olucam çatı muayenesi için erken değil mi yaptırmasam mı 🤔herhangi bir sorun olur mu erken doğum vs gibi ( Allah korusun) sizler kaçıncı haftada oldunuz ?