Symatlsk aa üzülme ama yalan mı hepimiz tombik tombik gobeklere sahibiz. O seviyor da öyle diyor . Arkadaşım.daha yeni doğum yaptı o kadar kilo almıştı ki anlatamam hiç sorun etmedi bebeği 1.5 aylık ve 8 kilo bir anda kendi kensine vermiş. Bebek çıkınca eskinhaline bayağı dönersin hiç sorun etme sende o bebeğimizin tombişligi de. Şakaya vur hiç dert etme sorun olcak bsiey dehil. Eşin seni üzmek ister mi hiç sevdiği için diyodur