Kdryns22 bu gün gittim bebeğin kalp atışında simiti varmış arad bir durmuş galiba ben ünüversite ye geliyorum 34 haftadan biri kadın doğum bakamaz artık dediler buray gel diye eyer erken doğum olursa orda bebek için yoğun bakım yokmuş ama 37 girdim 4 günlük şimdi bu sefer kadim doğum gideyim dedim ordan baktı döktur hemen apar topar imza bile almadan yatış versi seron bağladı ntes koydu ablam geldi yanım burd yoğun bakalım yok sevk verseniz üniverste almyormuş şehir dışına sevk ediyorlarmış döktur ben hastayı birkan öyle bi şansı yok eyer bebeğin kap atışında dah fazla sıkıntı çıkara hemen sezeryene alcam diye ablam da sen bu sorumluğu alıyorsan kalsın doktura ben bu gece nubetçiyim dedi bu gün varım yarın yokum burda diyince biz zorla yatış iptal edip üniverste ye geldik burda baktılar şimdilik iyi dediler bebek iyiye giderse normal doğma ola bilir sezeriyende ola bilir şimdi yatış verip takip ediyolar bakalım çok korktum tabikide hayırlı bebeğim iyi olsunda