İyi akşamlar arkadaşlar, bizim bu akşam kontrolümüz vardı, 24+3 haftalık olduk, bebeğimin bacak ve kafa hareketlerinde hiç sorun yok ama kollarını hiç oynatmadı doktor herşeyi denedi neler neler yapdı ama oynatmadı 😥 aranızda acaba böyle durum yaşayan varmı?