Seydasahin Marmadal ben dün gece fitil koydum gece boyunca su aktı sıcak sıcak akıyor hissediyorum hiç uyuyamadım
Marmadal Seydasahin Valla bıraktım ilacı, düne göre daha az akıntı var ama yine fazla tabi, sürekli günlük ped değiştiriyorum.
Marmadal Sister gerçekten çok rahatsız edici. şimdilik bebeğin sıvısında da bir sıkıntı yok o yüzden bişey olmaz heralde diyorum. yaygın bir problem sanırım.
imerveg Marmadal valla benim de ayni canim su gibi ve beyaz oldugu surece sorun olmayacagini soyledi doktorum. Surekli devam eden bi akinti cok rahatsiz edici 😔
Marmadal imerveg benim doktorum idrarını kaçırıyo olabilirsin dedi ama sanmıyorum ben. detaylı ultrasonda da amniyon sıvısı iyi derse bi problem yok artık napalım. demek ki olabiliyor böyle.
imerveg Marmadal idrar oldugunu zannetmiyorum ben de cunku akintinin gelisi ile idrari kacirmanin farkini anlayabiliyor insan. Insallah bir sorun yoktur ama genel olarak cogu hamiş yasiyor gibi gorunuyor canim
Seydasahin Marmadal yani idrar olsa kokusu olur bir ikincisi ben sürekli geliyor sıcak sıcak bende detaylı ultrasonu bekliyorum artık
Marmadal Seydasahin bence de idrar değil çünkü mesela adet olunca ayağa aniden kalkınca aktığını hissedersiniz ya o şekilde hissediyorum ben aktığını. Hatta bi defasında lavabodaydım hemen peçete ile sildim kıvam olarak aynı su gibiydi idrar da değildi. Ama bakalım amniyon sıvısı değilse sıkıntı yok
Seydasahin Marmadal aynen dediğini gibi. Ben artık pet koydum sanki çocuk bezleri ıslanır ya idrar dam onun gibi ve sürekli akıyor çok kötü bi durum acaba başka bi çözümü yokmu fitil dışında
Marmadal Seydasahin 3 kere gittim doktora bunun için, sıkıntı yok diyor, fitil veriyor, fitili bırakalı 2 gün oldu bugün akıntım 2 gün öncekine göre daha az, fitil etkili mi oldu yoksa bıraktığım için mi böyle oldu bilemedim.
Deletedmom369 Marmadal canım benim 18 haftamda gibi akıntım oldu su gibi doktor banada normal dedi. Su gelmesi olsa birden gelir heryer ıslanır dedi korkulacak bişe yoktur inşallah şeninde
Marmadal 2 gün önce detaylı ultrasona girdim amniyon sıvısı miktarı gayet iyi dedi. Doktorum da baktı o da iyi dedi. Ancak bu akıntı artarak devam ediyor. Enfeksiyon yok. Vagi flora diye bi ilaç verdi doktorum. Bakalım inşallah düzelir.
Gamzebz Kızlar merhaba 6+2 günlük hamileyim ve bugün bende de aynı şey oldu ayaktayken su gibi bişey geldi kanamam var sandım adet olurken geldiğini hissederiz ya aynı onun gibi oldu baktım ama şeffaf su gibi bişey bu neden oluyor sizde de bu kadar erken olmul muydu