Seydaaslantas canım bende 5 haftalık hamileyim ve 15 Ekim’de doktora ilk gittim ultrason da göremedi hcg yaptı 2507 çıktı 5 gün sonra tekrar çağırdı 4 buçuk haftalık dedi ve kese daha yeni oluşmuş henüz bebek yok dedi bir sürü tahlil yaptı 5 tüp kan 2 tüp.idrar verdim ayın 2 sinde tekrar gidicem inşallah 🙏