ilkhamilelik_95 Mutluuyuvaa henüz öğrenemedim 12+4 üm cumartesi gittiğimde sormadığım halde 3-4 hafta daha bekleyelim dedi
Merveerhannn Mutluuyuvaa bugün çok kötüü.. 12. Haftaya kadar hiç bişey yoktu bugün itibariyle şiddetli baş ağrısı mide bulantısı ve ilk defa kusma yaşadım. Pazartesi gidicem ikili test için
Kbryagci38 Mutluuyuvaa ben 12 ye girmek üzereyim haftaya perişembe kontrolüm ama nedense hep kalbi atıyor mu iyimi diye düşünüp duruyorum tüp bebekle olmuştı herhalde ondan sürekli bişey olacak gibi düşünüyorum
Mutluuyuvaa Merveerhannn Allah yardımcın olsun canım mide bulantısı çok fena ama doktora gittiğinde rahatlarsın geçer inşAllah 😊🌸
ilkhamilelik_95 Merveerhannn ayyy 12 ye girdiğim gün bende çok kötü oldum sadece sürekli öğürme geliyor o günüm zehir olmuştu
Mutluuyuvaa gizemdogan yaa MaşAllah canım bende bu gün ikili testimi oldum ultrason sonuçları çok iyi dedi doktor. Kanda da kötü bişey çıkmaz büyük ihtimalle dedi 🙏🙏 ve kızım olacak galibaaa 🙈🙈 ama 15. Haftada net olurmuş heyecanla bekliyorumm🌸🤰🏼
Gzmbrs35 Nasıl hissediyorsunuz peki ben biraz paniğim 🙁 karnımda gerilmeden kaynaklı herhalde ara ara ağrılar oluyor ama her sıkıntıda doktora gitmem istemiyorum tabi
gizemdogan Gzmbrs35 Ben bu zamana kadar mide bulantısı kusma hiç bir şey yaşamadım. Sadece kokulara hassasiyet oldu pişmiş kıyma kokusuna tahammül edemiyorum, çok şükür 🙏🏻 Onun dışında duygusallık had safada 🤭
Mutluuyuvaa Gzmbrs35 Bu sabaha kadar bende yaşıyrodum lavabodan çıkamıyordum doktoruma sordum dedi stresten kendini çok kasıyorsun ondan dolayı 🙈 Elimde olsa doktorda uyur uyanırım eşim zorla eve getiryor 🤭😅
Gzmbrs35 gizemdogan Benimde hiç mide bulantim olmadı hatta kendimi hamile gibi hissetmedim hep randevumdan önce gittim doktora umarım başlamaz bulantim çünkü yeme içme sektöründeyiz çok zor olurr
gizemdogan Gzmbrs35 inşallah canım, ilk 3 ay bu şikayetler yoksa ilerleyen zamanlarda hiç olmazmış. İnşallah bizde öyleyizdir ☺️
Mutluuyuvaa Kbryagci38 tek sen değilsin böyle düşünen canım benimde iki kürtajım vardı diye bunda çok hassas davranıyordum gece gündüz düşünmekten uyuyamıyordum bu güne kadar.. sen Allaha sığın Allaha emnaet et bebeğini inşAllah hayılı ise bişey olmaz 🙏🌹🌹
Merveerhannn ilkhamilelik_95 okudumda internette , saç folokulleri oluşuyor 3. Ayda diyor. Büyük ihtimal saçlarımı çıkıyor ney🥺
bltern1 Bizde 12+2 olduk bugun randevum var aklım sürekli bebekte bi düşüğüm olduğu için hep aklımda bişey olacak mı korkusu var.. Dünden beri de adet sancısı gibi ağrı girip çıkıyor inşallah hepinizin bebekleri sağlıklıdır 😊😊