strongmom Deletedmom360 ben de kullandım ama doktor bana adet olana kadar kullandırıyordu ilac bitse bile ikinciyi yazıyordu
strongmom Deletedmom360 daha yararlı diyordu çünkü kullanmayı bıraktın da hormon düzeyi düşer bir işe yaramaz diyordu adet oldum u bırakıyordum sorma 11. Gün tekrar başlıyordum baya faydasını gördüm sorma ilacı bıraktım zaten