Gamiiiii öncelikle hayırlı uğurlu olsun canım arkadaşların çoğu bekle demiş bence de biraz daha bekle. Değerlerin de artmış çok güzel. Sabırlı olup bi on daha dur öyle git çünkü erken gidince kese oluştu mı yeri iyi mi kalp atışı ne zaman olacak diye. Hep korku yaşıyorsun Hakkında hayırlısı. Olsun azsana sabret öyle git canım