Esraumit canim bugun 2 turlude bakildi ultrasonda fakat gorulmedi dis gebelikten suphelendiler hemen takibe alcaz 2 gunde bir gel dediler pazar dedi sonra pazartesi daha iyi olur dedi bende sali gitcem 😁 ne kadar gec o kadar iyi kanamam falanda yok nasilsa cok sukur ben inanmiyorum dis gebelik olduguna falan sonucta daha adetim geceli 5 gun oldu degerim 1000in uzerindeydi bilmiyorum ya moralimi bozdular oyle geldim eve yani canim baya sıkıldı bugun anliycagin insallah gorebilirim bu sefer gittigimde 😊