Merhabalar hanımlar.
Ovulasyon testi aldım ben de hanımlar. Doğruluğundan emin olmak için reglimden 1 gün önce yaptım tek çizgi çıktı. Reglim bu sabah bitti akşam yaptım hafif silik bir çizgi olarak çıktı ikinci çizgi. Regl biter bitmez çizginin hafif silik çıkması normal mi? Bir de ovulasyon testi ile gebe olduğunuzu nasıl anlıyorsunuz? 😇