pinar22 Kızlar merhaba ben 30 haftalık hamileyim bacak aramda çamaşırın tahriş etmesiyle çıban çıktı bugün uç verdi ve patladı şimdi sıkmalımıyım başına helen varmı ? Uzun oldu kusura bakmayın
NeslihannK pinar22 Ah ben onu ayağımda yaşadım çok çektim tabi hamile değildim o zaman kara merhem sürmüştüm hemen patlamıştı temiz tutmaya çalış gazlı bezle kapat demişti eczanedeki abla. Şu an size merhem vermezler büyük ihtimalle ama belki doğal bi krem vs vardır yarin bi eczaneye sorun olmadi cildiyeye gidin inanın hafife alıncak bisey degil acısı felaket bisey zonkluyodu resmen
minnie11 pinar22 emin olmadan bir şey yapmayın derim. Ya da bir dermatologa gidin. Bende yillar önce çıktı, lokum koy üstüne beklet içindekini alır dediler. Şimdi yanık olmuş gibi izi kaldı, ordaki deri yumuşadı.
pinar22 2148 genelde olan bişeymiş ilaç kullanamadığımız için ben dün gece yarım domatesi bağladım yattım sabahda suyla temizledim orayı arada sıcak suyla yıka uç verip patlıyo hemen 🤗
pinar22 NeslihannK off hiç sorma hemde ne zonkladı sabah acıdan ağladım ama bu akşam patlayınca bi rahatlama geldi inşallah buda geçer 🙏😇
pinar22 minnie11 ben hamile değilkende doktorun verdiği ilaçla tedavi etmiştim ondada izi kaldı. Doktora gittim ama ilaç vermiyolar kendi patlamasını bekle dediler 🙁