Merhaba kızlar 20+3 günlüğüz bugün detaylı ultrason yaptırdım doktor bebekte bir sıkıntı olmadığını yalnız bebeğin rahime yerleşmiş olduğunu söyledi bebek aşağıda dedi temizlik ağır birşeyler kaldırmaman gerekiyor dedi sizce bir sıkıntı olur mu ilk anne olacağım pek bir bilgim yok acikcasi yardım ederseniz coo sevinirim 🙂