Asel38 Kızlar 16 haftalık hamişim kızım olacak hayrlsiyla isim konusunda kararsizim varmı isim önerilerinz
saziye51 Asel38 hep bir kızım olursa ismini ada Mira koymak istemişimdir 🥰 Asel’de çok güzel hem anlamı da çok güzel ❣️
Nisanurunannesi3850 Bende 14+3 günlük hamileyim daha cinsiyetimiz netlesmedi ama doktorumuz kıza benzetti ben Buğlem koymayi dusunuyorum azra ismide hosuma gitti😊Lina, Liya da hoş bence
Wonderwoman sehrengiz_8 ben kızıma Melisa koyucam kısmetse. Minel ismide güzel cennetteki inci tanesi demek 💜