Oyku-aren Selam sevgili gebislerrrr..35+5 teyim .. 4 gündür kalca+belime saplanan bir acı var yürüyemez oldum bacağımın üstüne basamıyorum.. daha doguma 25 gün var nasil dayanılır bilmiyorum.. doguma hazırlıkmış, siyatik sinirlere baski yapıyormuş bebek internetten araştırdığım kadarıyla .. var mi Aranizda yaşayan? Doguma kadar sürüyor mu boyle?? Doktorumla görüştüm bu arada fast jel diye bir sey verdi ama ise yaramiyor😕
Xxz Oyku-aren aa demek normal o ağrılar . Valla bende kicim düşecek sanıyorum tuta tuta gezecek nerdeyse o derece ağrım oluyor ya. Ama bazen çok şiddetli bazen hafif oluyo
nagsal-48 Oyku-aren ah ahh 35 haftaligim hemen hemen her gece yaşıyordum ama bugün günlük hayatımda yürürken de ağrıdı acayip akşama doğru geçti kendime geldim ben böyle kalça ağrısı görmedim uyurken de sağa sola dönerken de resmen iniyorum doğuma kadar böyle mi olacak gerçekten kontrolüm var haftaya mutlaka doktoruma söyleyeceğim
Mamyyyyy Oyku-aren bel ve kalçadaki acıyı 2. Ayımdan beri yaşıyorum önceden yorulunca ayakta kalınca çok oluyordu yürüyemiyordum resmen şimdi 35+4 haftalığız hala var eskisinden çok daha fazla doğumdan bir hafta sonra geçer diyorlar inşallah geçer bazen kötürüm gibi oluyorum o derece acı veriyor
icegul Canım ben 24 haftalığım 13den beri çekiyorum ara ara. Eğilip kalkmamam gerekiyo. Ve o bacağımı ağrıdığı zaman hareket ettirmeden sıcak tutmam gerekiyo. Soğuk da tetikliyo. O zaman g eçiyo biraz. Bikaç gün sonrs yine oluyo. Ayakta çok durma üşütme
Oyku-aren icegul ya oyle bir sey ki 35. Haftaya kadar nerdeyse zıplayıp koşuyordum ev isi vs herseyi yapıyordum hatta cuma gunu doktora yaa hic biseyim yok hocam harikayım dedim kendime nazar ettim resmen🙈 sicak kompres uyguluyorumda hic bir ise yaramıyor 😔cuma yine gidicem doktora bakalim ne diycek :/
nagsal-48 icegul soğuk etkiliyor demek dün gece açık yattım bugün ayağa kalktığım halde günümü de ondan etkiledi akşama doğru geçti kalçamin agrisi
ballilokum Oyku-aren icegul Xxz nagsal-48 cansuorel Meltemerman Mamyyyyy Bernay Melisa1 MomC6 cansuorel canım kızlar hepinizi etiketledim görün diye 💕 aynı durumu yaklaşık bir ay yaşadım. Yavaş yavaş arttı. Bacağımı çekemez hale gelmiştim. Sonra size vereceğim linkteki videoyu buldum. Bu videoda özellikle topla kalça hareketi, otururken bacağı kendine çekme ve masanın üzerine bacağı koyma hareketini yaptım. Sabah bi kalktım ağrı falan yok. 23.haftada yaptım bunu şu an 38 haftalığım bir kez bile ağrım olmadı tekrar. Mucize gibi inanamadım. Lütfen kendinizi zorlamayın yapacaksanız da ama bi deneyin derim. Yaparsanız işe yararsa bana yazın mutlaka 🥰
icegul Ben komple tüm bacağımı sarıyorum battaniyeyle üstümü örtüp kıpırdamadan yatıyorum. Öyle hafifliyor. Yoksa masaj yaptıkca hareket ettikçe tüm bacağım kopacak gibi ağrıyor
Oyku-aren icegul aaa ben hala gecelikle her tarafım acik yatıyorum pijamaya gecis yapayım öyleyse 🤦🏻♀️
Oyku-aren Xxz ahahahhahha bende kalçamı tutup yürüyünce sanki daha az aciycakmis gibi geliyor hatta bugun esim kalcamdan tuttu beni yurutebilmek icin😂 isin bahanesi onunda😛
Oyku-aren Duyguork doktoruma sorayim cuma bakalim muhtemelen banada verir:/ yan yatıyorum dönemiyorum bile inleye inleye ancak😢
Kmslmsl Demekki bu haftalarda normal 35 haftalık olduk belime kalçama tek taraflı bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyo yuruyemiyorum inşallah geçer bir an önce 😔
Oyku-aren Kmslmsl yaaaa bende normalmi diye yazdım foruma baya muzdarip varmis bu durumdan … lutfen 1 haftalık geçici bir sey olsun hepimizinkisi 🙏🏻 Yurumezsem evde is yapmazsam siserim valla hem sıkıntıdan hem kilodan🤦🏻♀️
Oyku-aren nagsal-48 bende dönemiyorum inliyorum resmen😢 yani sabit kalınca sıkıntı yokta dönerken otururken kalkarken yürürken 😫 gececek az kaldı insallah🙏🏻Kuzulara kavustuktan sonra hepsi biticek..🥰
Oyku-aren nagsal-48 bende uzun pijama giyeyim yatarken artik ben 7/24 elbise gecelikle dolaşıyorum pantolon giydigim yok.. üşüttüm demek üstüne🤦🏻♀️
cansuorel Haftamdayim annem tuvalete goturup getiriyor o derece kotu doktora sordum hamilelikten degil diyor 😑
Oyku-aren cansuorel seninki cok erken başlamış arkadasım 😢doktorun bir sey dedi mi??? Geçici veya soyle yap boyle yap vs diye?
Turkerg Benim de kalca kemiklerim agriyor. Artti iyce bir haftadir. 36+1 olduk. Dayanilmayacak gibi degil ama normalmis evet🤷🏽♀️
Oyku-aren Turkerg demek ki normalmis evetttt :) bir de nerdeyse hepimizin ayni hafta başlamış :) azcik daha sıkıcaz dişimizi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Meltemerman Benim de aynı şekilde ağrılarım oluyor tahminen 12 13 haftadan beri var bu ağrılar.Bi hemşire tanıdığım erkek bebek arka tarafa yerleşir dedi ağrın olması ondan dedi.aynı şekilde hastaneye gittim ağrım geçmeyince bebeğin arka tarafa yerleşmesinden ağrı olur dediler.24 haftalığım hala ağrıyor 😂
Oyku-aren Meltemerman oyyyy 12. Haftadan beri iyi cekiyormussun canim Allah yardımcın olsun insallahhh🙏🏻
Ayce48 40 haftamı doldurdum , yaklaşık 2 haftadır bu kalçadan bacagıma inen agrıyı çekiyorum ve üstüne basamıyorum , doktorum magnezyum verdi hiçbir işe yaramıyor, umarım doğumdan sonra gecer
Oyku-aren Ayce48 magnezyum kramplara iyi geliyor aslinda ağrıya da iyi gelirmiymis diycem ama gelmemis sanan🙄 gunde 2 tanede soda içiyorum aslindaa . Bakalim cuma kontrolum var ne vercek😕