Kelebekdegilkepenek Kızlar 9 artı 5 haftalık gebeyim. Kan pıhtılaşmam var. İlk geçirdiğim kanamada coraspini mi kestiler. Şimdi yine kanama yaşıyorum ve oksaparı mı kestiler. Kanamam üç gündür durmuyor. Bebeğim iyi ancak kanamanın durması için iğne mi komple bırakmam gerektiğini söylediler. Bu da çok tehlikeli pıhtılaşma riski yüzünden kalp atımı durabilir bebeğimin. Bunun için doktorumu değiştirip yüksek riskli gebelik doktoru arıyorum. Eğer Ankara’da bildiğiniz iyi bir doktor varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Şuan Çorum’da oturuyorum burada riskli gebelik uzmanı yok.
halitefe Kelebekdegilkepenek canım Kayseri’de perinatolog Mustafa başbuğa gidiyorum ben tüm takibimi o yapıyor randevu alıp gel istersen çok memnunum Çorum’da yok galiba perinatolog
Ebrarazra Kelebekdegilkepenek prof. Özgür Deren Perinatoloji uzmanı ben memnunum tavsiye ederim muanesi yüksek ama değer
Minigin-_-annesi Kelebekdegilkepenek canım ankarada ali ergün var prof perinatoloji uzmanı ona gidebilirsin
Zehraerdgn Kelebekdegilkepenek Next Level’da Aydan Biri var riskli gebelikler uzmani Koru hastanesinin sahibi. Muayne ucreti biraz yuksek (400-600 arasi) eger imkanin varsa cok iyi bir doktor.
Kelebekdegilkepenek Sahika8989 evet cnm internette takip ediyorum zaten Ama bana profesör lazım bilemiyorum çağrı hoca yüksek riskli de nasıl
Sahika8989 Kelebekdegilkepenek benim bebege netten bakti gayet iyidi yuksek riskliydi zaten zaten oglum vefat etti. Sen gene git ona baktir maddiyat onemli dgl ama git benim bu gebeligimde cikmadi aman iyiki cikmadi insan korkuyor
deryaecn ben gitmedim ama araştırmıştım biraz,özgür deren,acar koç,ibrahim esinler isimlerini not almışım.prof bunlar.geçmiş olsun insallah saglıkla kucagına alırsın
Ayten0661 Hacettepe de prof. Dr özgür Özyüncü var ben çok memnun kaldım bende de pıhtılaşma var ve ikiz gebeydim tek bebeğimin kalbi durdu pıhtılaşma yüzünden değil anamolileri yüzünden bu konuda çok yardımcı oldu diğer bebeğim çok şükür sağlıklı.
Kelebekdegilkepenek Ayten0661 doktorumda bu ismi söyledi ama baktık randevusu yok cnm,nasıl alınıyor acaba
melme Ayten0661 çok geçmiş olsun bu pıhtılaşma tespitini kaçıncı haftanızda yaptılar bende bebeğimin birinin hareketini hiç hissetmiyorum da doktorlarda biraz malesef ilgisiz kendilerince haklı olabilirler o heyecan onlarda olmayabilir ama ben kalbim ağzımda ağzından çıkacak şeyleri beklerken doktorun off elim yoruldu diyip kontrolü bırakabiliyor ne diyeceğimide bilemiyorum anlamadığım ters bişey yapar diye
Ayten0661 Kelebekdegilkepenek başka yere randevü filan almadıysan telefon numarası verebilirim canım muayene ücreti de var 158 lira ama çok iyi Bi hoca zaten ordaki asistan doktor haricinde doktorlar ücretli
Ayten0661 melme çok teşekkür ederim Allah razı olsun ben tüp bebek tedavisi gördüm tutmadı en son ki gittiğim doktor genetik araştırma yaptırdı onda çıktı pıhtılaşmam faktör 5 olarak söyledi çok yüksek Bi oranda ve ihmale gelmiycek kadar ciddi oranda dedi bu kan pıhtılaşması yüzünden arkadaşım doğumuna 2 hafta kala bebeğini kaybetti aman ihmal etmeyin araştırın.
melme Riskli gebelik olarak geçiyor mu bilmiyorum ama Ali İpek hoca var ankarada detaylı ultrasonda kesinlikle ankarada isim yapmış biri ilgilide ücretli muayene ediyor ama isterseniz ona bi danışıp ordan bi doktor tavsiyesi alın
Kelebekdegilkepenek Ayten0661 canım şimdilik başka doktora aldım ama çok pahalı sen yine de numarasını verir misin olmazsa ona giderim Özgür özyüncü adını da çok duydum ama doktorum başka doktor tavsiye edince randevu almıştım
Kelebekdegilkepenek Ebrarazra evet canım salı günü için randevu aldım özgür derene, şu an hala hastanedeyim kanamam durmuyor o gün imza atıp çıkacağım hastaneden Çorum’dan Ankara’ya gideceğim bakalım ne diyecek Özgür hoca 1000 lira dediler Muayene ücretini ama değer inşaallah