naside6565 Benim ikinci gebeliği daha önce taktım ben ve iki ay sonra kaymıştı çıkartmak zorunda kaldım nedenini bilmiyorum ve doğumdan sonra nasıl bir korunma yöntemi kullanmam gerektiğini hiç bilmiyorum önerisi olan var mı
Fatmanurkor94 Ilk dogumdan sonra taktırdım ben ama kanamam cok geldıgı ıcın cıkarttırdım ve dogum kontrol hapı kullanmıstım bu hamılelıkten sonra ne yapcam bnde düşünüyorum
naside6565 Fatmanurkor94 bende hiç bilmiyorum bu gebeliğim isteğim dışında oldu eşim korunuyodu şimdi ne yapacam bilmiyorum
NurCan988 Ben 11 sene hormonlu spiral taktim sonra tekrar cocuk istedigim icin cikardim ve cok memnundum. Hormonlu spiralin kayma tehlikesi yok, bi arastir istersen 😊
naside6565 NurCan988 hormonlu spiral kilo yapıyor diyorlar kanamayıda azaltıyomuş sizde ne tür sorunlar oldu bide her isteyene takmıyorlar galiba sadece gerekenlere
Fatmanurkor94 NurCan988 kanamanızın gelmesi vucud ıcın sıkıntı olmuyor mu her doktor onermıyor bu yuzden
NurCan988 naside6565 bende Hic kilo yapmadi 🤔 kanamamda hic olmadi cünkü kan üretmedi vücudum. Adet dönemlerim yaklasinca gögüslerim sisiyordu baskada yanetkisini görmedim. Ben taktirdigimda 21 yasindaydim 32 de cikarttim. Valla Ben cok rahattim. Doktorunuza sorun ama isteyen herkese takiyorlar. Tabi her bünye farkli tepki verebilir o kadar para ödeyeceksiniz sonra rahatsizlik verirse yazik olur paraniza ama iste risk almak lazim bazen 😊