Bende mayıs ayında dış gebelik geçirdim ve kürtaj da olmuştum sonra da hamile kalamadım.Doktora gittiğimde rahmin aekaya dönük demişti. Kadına gittik annemle ve kadın da ters dönmüş damarın çok zayıf atıyor dedi ve baya uğraştı sonra damarın güzel atmaya başladı dedi. Bu ay bekliyorum hamilelik bakalım hayırlısı:)