Cnsugur Dişim çok ağrıyo kızlar tam olarak neresi bilmiyorum sanki hepsi ağrıyo sağ tarafımın ön dişlerim bile ağrıyo kaplamalarım var sağ arkada şimdi gitsem uyuştururlar mı acaba doktorum numarsı yok soramıyorum
Zeynepoz Cnsugur uykuda dişlerinizi sıkıyor olabilirsiniz gece plağınız var ise kullanmanızı tavsiye ederim
zynb_ozkn Cnsugur hamilelikte kalsiyum eksikliğinden dolayı dişler ağrıyor süt yoğurt peynir falan yiyin bol bol kalsiyum alın
Mirayse1 Cnsugur 2. Trimeserde yapılıyor cnm doktora danız ama özel kliniğe gitmeye calıs coronadan dolayı devletler diş yapmıyor cok acil deilse yani kocaman bir apsen filan yoksa.
Cnsugur Zeynepoz gece plağım yok evet sıkıyoda olabilirm ama akşama doğru ağrıyo hep sanırım 20 lik dişte çıkartıyo olabilirm çünkü sol dişim çıktı sağ tarafta patlıyo olabilir kulağıma başıma vuruyo ağrısı şimdi gitsem dişçiye geçirirlermi ağrımı hemen
Zeynepoz Cnsugur nedeni belli olur en azından gitmekte fayda var dişlerinizi sıkıyorsanız gece plağı verir benim de başıma geldi çürük mü var acaba 20 lik mi çıkarıyorum ağrım geçmiyordu ilaç alıyordum günlerce meğerse dişlerimi gece sıkmaktan oluyormuş.
Cnsugur zynb_ozkn canım et balık falan yiyemiyorum vejateryan olduğum için ama süt peynir ymurta vs yiyorum ama yinede ağrıyo şimdi sarımsak koydum iki diş çiğnedim de öyle geçti çok kötü bişey yaa
Ayseguldt Cnsugur tuzlu su gargarası yada tuzla ağrıyan yeri ovalayıncada rahatlatıyo rabbim şifa versin 🦋
Cnsugur Ayseguldt sarımsak geçirdi canım🙂. Sirkeli tuzlu su yaptım olmadı diş macunu sürdüm naneli olmadı daha neler neler yaptım olmadı en son sarımsak iyi geldi
Cnsugur zynb_ozkn canım dayanamadım valla eşim sarımsak aldı geldi hemen bi diş ağrıyan yerime çiğnedim anında kesti çok şükür
Cnsugur Mirayse1 öyle bi ağrı ki canım kafama kulağıma başıma vuruyodu sarımsak çiğnedim ağrıyan yerime anında kesti normaldede devlete gitmiyorum canım özele gidiyorum ama yinede acıdan ölsemde gitmem diye düşünüyorum nolur nolmaz zaten doğumama 2 ay kaldı
Cnsugur zynb_ozkn benim dilim yandı hala yemeklerin tadını sarımsaklı alıyorum ama en azından ağrımı anında kesti dilimin çürüdüğünü hissediyorum😄
Ozgnuysal Cnsugur ben doktoruma sordugumda 20. Haftadan sonra gidebilirsin demişti fakat tabiki müdahale olmasa daha iyi olur demişti.Bu arada ağrıyan disinizi bilebilirseniz eger karanfil de iyi geliyor.
zynb_ozkn Cnsugur bari işe yarasında 😃ama ben bir gün yesem üçgün kusuyorum o sarımsak kokusu gitmiyır sanki üzerimden