Böyle bi durum yaşayan var mı bende bi tane vardı büyüdü dr a gösterdim doğumda alırız bişey değil bu dedi bugün farkettim fazlalaşmış başka yerlerde de çıkmuş herhangi bi kaşımtı tarzı bişeyi yok dr a gidince tekrar soracağım bu tarz şey yaşadınız mı