34+5 haftadayız yürüyüş filan yaparken vajinal bölgemde batmalar oluyor. Özellikle uzun Ve hiç durmadan yürüdüğüm zaman. Durunca biraz hafifliyor. Arada bir adet sancısı gibi sancı oluyor. Sanki adet olacakmışım gibi. Acaba sancılar mı başladı ilk hamileliğim bilmiyorum o yüzden böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor. ? 1 hafta önce nts ye girdim sancın yok demişti doktor. Ama şimdi batmalar oluyor bazen otururken bazen daha doğrusu genellikle yürüyüşlerde.