Tdof26 Zehraokan 12+4üm bende geçen hafta yaptırdım ikili testi hala sonuçlarım çıkmadı. Doktor cinsiyet tahmininde bulundu erkeğe benzetti bakalım bidahakine netleşir inşallah. Sizde durumlar nedir
Tevhide18 Zehraokan ben 12+5de gittim ikiliye ne doktor cinsiyetle alakali bisey dedi nede benim sormak aklima geldi 😀aklimda baska sorular vardi onlari sordum cinsiyet uctu gitti doktorda bisey gormedi demekki bisey demedigine gore 😂
Denizzz88 Zehraokan bende bugün tam 12 haftalık oldum haftaya ikili test var. Cinsiyet için 11.haftada bi tahminde bulundu fakat kesin net değil dedi tabi
YagmurT26 Didemhalil ikili yaptırmak Didemhalil 12+5 ikili yaptırmak şstedemedik ve yaptırmadık. Doktor ense kalınlığına burun kemiğine felan baktı. Herşeyi normal gördü çok şükür 🙏🏻 Cinsiyeti kız dedi kesin :) %100 dedi değişmez diye düşünüyorum 🥰
Merve10090 12 + 3 haftalık hamileyim.. en son 8+4 te gittim.. sıradaki randevum 14+1 de.. covid testim pozitif çıktı. 1 hafta ertelendi randevum
MeliSeliMelih Tdof26 ikili test 10+5 iken yapılabilir mi çünkü doktorum beni yarına çağırdı da merak ettim. İkili için mi çağırdı yoksa rutin mi bilemedim.
ilkhamilelik_95 @Zehraokan 12+4 üm bende ikili taramayı yaptım sonuçlarım güzel çıktı fakat cinsiyeti ben sormadım bile doktor kendisi dedi 3-4 hafta daha bekleyelim diye en son cumartesi günü gittim
MeliSeliMelih ilkhamilelik_95 ikili test 10+5 iken yapılabilir mi ? Doktorum yarına çağırdı da beni rutin mi ikili mi anlayamadım bişi demedi.
Folikasit23 12+5’im ama doktorum ikili teste gerek yok zaten doğru sonuç vermiyor dedi 🤷🏻♀️ Cinsiyeti de göremedi daha salı bi daha gidicem bakalım hayırlısı 🤰🏻
Tdof26 MeliSeliMelih hiç bilemedim 11.haftada başlıyor ikili bildiğim kadarıyla sende 11 sayılıyormusun bilemedim
YagmurT26 Zehraokan merhabaa 12+5 im cinsşyeti bugün öğrendik. Kız bebeğimiz olucakmış inşallah 🥰 ilk gebelik 🥰
YagmurT26 Didemhalil çok teşekkür ederim siz de inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza :) bebeğin pozisyonu çok önemli görmelerinde. Hastaneye gitmeden bol su tüketin ve ağzınıza tatli bir şeyler atıverin. Ben öyle yaptım baya baya uyanık ve hareketliydi 🥰
erkaninzevcesi An itibari ile 12+4 bende ikili test yapma taraftari degilim cinsiyetini merak ediyorum iki haftaya gidicem tekrar 🥰
Nobody Zehraokan ben de 12+4 üm ☺️ 11+6 da 2liye gittim ancak cinsiyet ile ilgili erken dedi ve renk vermedi doktorum 😩