meri72 Deniz-naz Deniz-naz ben dr melih bestele gidiyorum onu çok önerdiler şuan 33 haftalığım kontrollerimden memnun kaldım güler yüzlü espirili vs ultrasyonda bebeği detaylı gösteriyor ilgili bu konuda inşallah doğumda da memnun kalırım ☺️
Esmanur_97 meri72 eltim doğum yapmıştı çokda memnun kaldı onun tavsiyesi üzerine gittim bende hangi doktora gidiyorsun sevinç hanım benimki ☺️
meri72 Esmanur_97 siz memnun musunuz peki ben şuan memunun kendi doktorumdan ama bayan olmasını daha çok isterdim doğuma yakın çekinmeye başladım😅
Esmanur_97 meri72 memnunum aslında erkek doktordan yanaydım ben de eşim bayan olmasını istedi o yüzdem sevinç hanıma gittim ilgisi alakası güzel ☺️
Esmanur_97 meri72 inşallah olur bende normal doğum istiyorum hayırlısıyla ama erken doğum riskim var 😒
Esmanur_97 meri72 rahimimin tam ağzında duruyormuş oğluşum ya suratını gömüyor oraya ya poposunu daha tam net göremedik orda rahat ediyor herhalde 😂😂
Esmanur_97 meri72 daha karar veremedik kayınpederimin ismi hasan babamın ismi hüseyin hasan hüseyin istedim ben de eşim yanaşmadı 😂 senin ki ne olcak 🥰
meri72 Esmanur_97 hasan hüseyinde güzel isim 😊 benimde kayınpederim onun ismini koymamı istiyor ( ahmet ) bende muhammed asaf koymak istiyorum😅 eşimde diyo ozaman ahmet asaf olsun 😅 bakalım ortaya ne çıkıcak
meri72 Esmanur_97 buarada doğum fiyatlarını konuşun hastaneyle gelecek ay zam geliyor diye biliyorum normal 2.500 sezeryan 3000 tl şimdi
Esmanur_97 meri72 muhammed asaf ya da muhammed yekta istiyordum bende ama babalarımın isimleri koymak daha mantıklı geldi bakalım çok güzel isimler ☺️
Esmanur_97 meri72 pazartesi kontrolüm var o zaman konuşmayı düşünüyorum oda süslemesi fotoğraf çekimi filan bazı hastaneler pandemiden dolayı yapmıyor onlarıda konuşmayı düşünüyorum