balyanakoglum Kızlar farkettim de gebelikten beri evde çok boşlamışım ya 🙄 üstüm başım saçım aynaya bakıyorum kendimi beğenmiyorum 😪 eşimle ilgili değil kendimi iyi hissetmek istiyorum. Siz evde nasılsınız kendinize bakıyor musunuz fikir istesem 🤭
koala06 balyanakoglum Tesettürlüyüm ama evde küpemi takar saçlarımı düzleştirir makyajımı yaparım kendimi iyi hissettiriyor tabi her zaman yapmam ama genelde böyleyim ev içinde 🤭😍🤗
Snszasla balyanakoglum evet bakıyorum kendime 🙊 kıvırcık saçlı biriyim ama saçlarımı sürekli yaparım duşumu alır parfümü mü sıkarım rujumu sürerim kendimi güzel hissettiğim kıyafetleri giyerim hatta izindeydik ve grip oldum kayınvalidemlerde kaldık o rahatsızlığa rağmen yinede yaptım bakımımı eşim beni güzel görsün kendimi güzel hissedeyim diye şu an bile halen gribim ama saçım basım yapılı bakımlı bi şekilde oturuyorum 🥰 eşim beni güzel görsün gözüne çirkin görünmek istemem en önemlisi de kendimi böyle çok iyi hissediyorum aynaya bakınca mutlu oluyorum
E-v-A101 balyanakoglum beyazlaşmış ve Dip boyası gelen darmadağın saç salaş uyumsuz Kıyafetler yemeklere bile özenemiyorum. Kek tatlı bitti gitti. Yiyorum içiyorum uyuyorum 😁😁😁🥳😜😜
balyanakoglum 61Aysen bende öyleyim de her gün aynı aynı 😒 kendimize bakmak iyi gelecektir diye düşündüm 😊
balyanakoglum koala06 bende tesettürlüyüm ama makyaj malzemem yok.sırf evde yapmak için alacağım galiba 😊
Aaysee_ koala06 bende tesettürlüyüm hemde öyle feraceli büyük örtülü bir tesettür ❤️🤭 ama evde gayette bakımlıyım salmadım hamilelik döneminde çünkü bekarkende evde böyleydim ben makyajımı yapar saçlarımı yapar güzel güzel giyinirdim :) kendimi daha iyi hissediyorum böyle olunca 😂
koala06 balyanakoglum Bence al ben artık dışarı çıkarken yapmıyorum çok fazla en çok evde özeniyorum kendimi mutlu hissediyorum😍
Anne18 balyanakoglum evet her gün makyaj yapıyorum. Yüz bakımı cilt bakımı olsun tırnak bakımı olsun herşey dikkat etmeye calısıyorum
Mina01 balyanakoglum normalde açık giyinen biri değilim dışarda ama evde kısa sort makyaj oje vazgecilmezim😂sadece ilk 3ayim çok zor geçti diaari cikarken bile makyaj yapmiyordum o zaman eşim bile sen iyi değilsin hastaneye gidelim diyordu adam alışmış 😄😄
NurSema01 balyanakoglum eskiden neysem oyum valla pijama giymeye topuz yapmaya devam 😂 topuz yapmasam anneminde dediği gibi her yerde saç var diye bağırmak istiyorum 😂 aynaya baktığımda kaşım bıyığım çıkmış mı diye de bakmaktan kendimi alamam tabi
Astadavistabeybi balyanakoglum her sabah elimi yüzümü yıkar sonra makyaj yapar güzelce giyinir otururum hatta yatarım yatışım var ama kendimi ihmal etmemeye çalışırım yattığım yerde ojelerimi tazelerim 😬
SeldaSngl Zavallı kocamın giyecek tişörtü kalmadı 😂😂 sırt bacak ağrılarımdan çorabımı bile giyemiyorum ne makyajı ne bakımı 😂😂
Meva-annesi balyanakoglum elimden geldıgınce kendıme bakmaya çalışıyorum İpek kirpik bile taktırdım doğuma az kaldı yüzüm gözüm güzel gözüksün
Kalayciseymaa balyanakoglum tepeden topuz tayt salaş üstler😂 30 haftalık karnım burnumda halimle evdede bir adet bebeyle benden bu kadar 😂 kocam yemek bulduğuna dua etsin
haziranin25i balyanakoglum kişisel bakım aynı şekilde devam ediyor da salaslik ve dağınıklık hat safhada 😂😂
kbrMEVA balyanakoglum 😂😂😂 Bende ev hali ancak bir yere gidersem bakıyorum bir buçuk yaşında kızım var ve 24 haf hamileyim sutyen bile kullanmıyorum ne dışarıda ne evde salmayim yani şikayetçi değilim yaa doğuma yakın saç baş bakım yapacam kaşımı bile almıyorum dusunun