kubrayylmz 5 aylık hamileyim karnım bi anda aşırı şişti zor yürüyorum eşofman giyiyorum o bile rahatsız ediypr beni sanki bi yere toplanmış baskı yapıyor gibi bide karnım büyüdü bugün biraz fazla ayakta kaldm ondan mıdır ne yapabilirim rahatsız oluyorum
Snszasla kubrayylmz yere sırt üzeri uzan canım ayaklarını kanepeye uzat biraz bacaklarını hareket ettir bi tane sade soda iç bagırsaklarımin baskı yapıyordur belkide benimde tam da öyle oluyordu hiç bir yere sıgamıyordum