ikizannesi172011 mmavi Anliyorum canim kendini rahat hissedersen bebeklerde rahat olur canim en guzel donem hamilelik ben asil dogumdan sonra merak ediyorum insallah o zamanda boyle iyi gecer 😃
MrsBeril Ben de ilk 3 ay surekli kusarak gecirdim sonra rahatladım ama biz de 34+5 olduk. 6.aydan beri yatarak geciriyorum tabi herkes farklı. Insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz hepimiz🙏
Esra0508 Bende 27 haftalik ikiz kızlarımı bekliyorum hiç mide bulantısı yaşamadım ama hamilelik troiti tansiyon çıktı 3 gün öncede kanda pıhtılaşma cikti riskli bi gebeliğim var yatmam gerek ama 3 yaşında bi oğlum var yatmak pek kolay olmuyor
ikizannesi172011 Esra0508 Allahım yardımcınız olsun inşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allahım 🤲😊