Baobap PolenLina hemen başlayın o zaman. O yaralar çatlamalar falan hem kuruluktan oluyormuş. Kakao yağı tavsiye ederim. Ama hemen edinemeyecekseniz normal bir nemlendiriciyle başlayın gecikmeyin. Çok geçmiş olsun.