Yumuşatıcı bizim doktorumuz önermemişti kokusu yoğun oluyor ve tam durulanamıyor bebekte egzama gibi sıkıntılara sebep olabiliyor diye o yüzden hiç yumuşatıcı kullanmadım ben ilk çocuğumda. Kurutma makinasını da hiç kullanmadım astım kuruttum hep çekme ihtimaline karşı. Bir de kesinlikle ütüleyin kıyafetler yıkadıktan sonra mikropu kırılıyor. Deterjan olarak da Dalan toz deterjan kullanmıştım.