Kizlar 3 hafta sonra dogum yapicm yapmam gerek asiri kasintim ve dokuntum var doktor artk dogum yaoman sart dedi aunic ile yapicm normal dogum nasil suni ile dogum yapanlar tevrubelerinizle aydinlatirmsinz birde nomrla dogum aonrasi hemen normal hayata gecebiliyormuyuz