Bende bu zamana kadar hep normal istedim hatta doktorda yaparsın dedi fakat 2 gün önce kontrolüm vardı bebek ters 😔 37 haftaligim eğer sancı falan olursa mecburi sezeryan olacak 😒 yani demem şu ki gerçekten son Ana kadar herşey değişe biliyor insanın elinde değil bazı şeyler 🤦