Cansiin Kızlar bugün 1 veya 2 defa hareket etti bebek sallıyorum falan hiç hareket etmiyor bide karnimin üst tarafı sertleşiyor başına gelen varmi
35ebrar35 Cansiin bnmde sertlesiyor canm 34 haftaligiz sirtini dondu icin oluyordur artik sigmiyolar kuzum
Gozgozhappy Cansiin gün içerisinde yorulduysanız az hareket ediyorlar ama yine de gidin içiniz rahat etsin ☺️
Dilanilngi Cansiin gün içinde çok ayaktaysanız bazen fark etmiyorsunuz soğuk bişey yiyip çikolata vs yiyip sol tarafınıza doğru dinlenin merak etmeyin bu sıpalar keyifciiii biraz
irva Cansiin Bende de bazen oluyor.Telefonun fenerini açıp karnıma tutuyorum ışığa tepki versin diye hemen veriyor o zamam hah diyorum burada.
Sinemarslannnn Cansiin canım benim de geçen aynısı oldu ertesi gün kendine geldi pozisyonuyla ilgili bence ama tabi için rahat etmeli
Gulden2416 Cansiin canım ben yeni 32 hafta oldum benim de ara ara yapıyor öyle ama için rahat etsin git gör bi hastanede
Hulyaserkan Çikolata gibi tatlı bişeyler ye harekete geçer Yine de harekete geçmezse bi acile git baktır önemli bir durum bende 31 haftalığım hareketlerini kontrol ediyorum
Cansiin Sinemarslannnn doğrudur canım ama insan korkuyor işte sabah çok hareketliydi ama sonra 1 2 kere hissettim
Neslyhn Eğer bol su içip sol tarafınıza 1 saat yattığınızda yaklaşık 10 defa hareket etmiyorsa, acile gitmelisiniz. O kasılmalar bazen doğumu başlatabiliyor.
irva Astadavistabeybi Dene canım karnımı açıyorum.Işığı sağa sola tutuyorum bakıyorum bir yerden oynaşıyor direk.😃
NeslihannK Cansiin ah sipalar ahh gece uyudugumuzda kıpır kıpır olup bizi uyandırırlar gündüz de rahat rahat uyurlar 🤭 Allaha cok sukur 🤲Gecen gun bi yazı okudum Anne hareket ettikçe anne karnındaki su sallanır ve bebeğin uykusu gelirmiş o yuzden bebekler doğunca sallanmayi çok severlermiş 🥰