Emire-09 Nar yemek 2. Trimester da zararlı mı? İlk aylar yeme demişti doktorum şimdi canım istiyor. Zararı var mı?
Mervensn1 Emire-09 ben ilk 3 ayın içindeyim yiyorum abartmadan tabiki bi sorun olmadı sorun olacağını da düşünmüyorum🌸
Snszasla Emire-09 bende yiyorum 3. Trimesterde yiz hatta nar aşermiştim yemiştim bi zararı olduğunu düşünmüyorum sadece çekirdeklerini sindirmek zor olduğu ve midemi agrıttıgı için çekirdeklerini yutmuyorum