melegegebe Akintim var diye doktorum verdi de . 7liymis 1 ergun arayla kullan dedi . Bu sekil kullanan var mi acaba 😬 bebegime zarari olmaz dedi ama ben 7 adet olduğunu bilmiyordum kullanan oldu mu gebelikte ?
Bsraskmn melegegebe banada bugün yazdı 7 gün üst üste kullanıcakmışım bi zararı yok gebelere yazıyoruz zaten dedi
melegegebe Deleted5544 sizin kullanma sekliniz nasildi birgun kullanip birgun kullanmiyor muydunuz ve 7sini de kullandiniz mi
melegegebe Bsraskmn bana da zarari yoo dedi ama ben 3lu sandim 3 gun dedi sanki ama tam hatırlamıyorum 😬