Kızlar bir sorunum var. Aslında sorun mu bebek için değil mi onu da bilmiyorum ve size danışmak istedim. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
Kadın Doğum ve Dahiliye doktorum ilaçlar vermişti bana. Kullandığım ilaçlar ;
-Guatr ilacı 75mg
-İnsülin
- Multivitamin
- Kan ilacı
Detaylı için doktorum bulunduğu hastanede bölüm olmadığını başka yerde yaptırmamı söyledi. Başka bir şehirde detaylı ultrason için kadın Doğuma gittim ve radyoloji de de bakıldı. Kan ve idrar tahlili de yaptırdı. Sonuçlara göre detaylı için gittiğim kadın doğumcu bana 4 adet ilaç verdi. Bunlar ,
- Vitamin B12 için haftada 1 yapılacak iğne
- Enfeksiyon için vajinal fitil
- Enfeksiyon için vajinal krem
- Enfeksiyon için ağızdan alınan antibiyotik
kızlar benim doktorum bol su iç , sık çamaşır değiştir demişti. Azalmıştı enfeksiyonum daha 3 gün önce ebe de sağlık ocağında yaptırmıştı bu testleri. Geçiyor demişti. Şimdi bu doktor bir sürü ilaç verdi. Kendi doktoruma sordum mesaj attım kullan birşey olmaz dedi. Ama günde 8 ilaç yapıyor. Bebeğime zarar verir diye çok korkuyorum 🙁🙁 çok bekledik bebeğimizi, çok korkuyorum kızlar ne yapmalıyım. Doktor kararsızsan gelince bakalım bazı ilaçları alma dedi. 2 kasım da gidicem kendi doktoruma ,ciddi bir sıkıntı varsa ve ilaç kullanmıyorum diye bu 1,5 haftada da bebeğim etkilenir diye yine korkuyorum. İki arada bir deredeyim. Acil yardım 🙁🙁 antibiyotik kullanmak da hiç istemiyorum ve vajinal fitil kullanmak da istemiyorum 😭😭 çok korkuyorum