mavisena Canlar 8 haftalık gebeyim. Deger (0-5) olması gerekirken 29 cıktı. O kadar dikkat ediyorum ki hijyene😢 nasıl bi tedavi uygulanır, bebege zararı olur mu acaba cok erken çünkü 😢😢
Beyzaasiriinn mavisena ben 26 haftalık hamileyim başından beri çekiyorum bu derdi kuzum..3 kere antibiyotik 2 kere firil kullandım dün tahlil yaptırdım geçen hafta 16 olan lökosit bu hafta 77 olmuş.İdrar kültürümün sonucu yarın çıkıcak ona göre tekrar tedavi 🤷🏻♀️ Bide serklajlıyım ben daha riskli enfeksiyon olması ama yapıcak bi şey yok benim kadar da dikkat eden yoktur açıkçası.Benim kullandığım tuvaleti kimse kullanmıyo günde en az 3 kere çamaşır suluyorum her tuvaletten sonra çamaşır değiştiriyorum 4 litreye yakın su içiyorum ama yine oluyo yine oluyo..Bitkisel bi takviye berdi dün doktorum onu kullanıyorum bakalım enfeksiyonu önleyiciymiş..Yani entibiyotik kullan kuzum ilerlemesinden iyidir tabii doktorun öneriyosa
Zeynepekr mavisena Hamileliğimin sonuna geldim kurtulamadım bundan her tahlilde yüksek çıkıyor kültür temiz çıkıyor bende bişey anlamadım bu işten
Tugba19 mavisena canım benim.doktorum idrar tahlili vermeden önce genital bolgeni güzelce yika kurula ondan sonra tahlil ver böyle yaomazsan idrar tahlilinde lökosit çıkar akıntıdan dolayı demişti
mavisena Beyzaasiriinn ah cok gecmis olsun. Bende tek wc kullaniyorum ic camasirlarim hep utulu gunluk ped vs.. bulantim sebebiyle su icemedim ondan mi oldu acaba😢 yarin doktora gidecegim tek korkum bebek kucuk diye bi sikinti olur mu dusuk gibi😢😢
mavisena Zeynepekr benim de ilk defa geldi basima telaslandim biraz.. saga saglim alalim bebekleri ins kucagimiza🥰
balyanakoglum mavisena toz şase kullandım işe yaramadı 2 3 gün rahatlattı o kadar. Sonra fitil verdi onunla biraz ağrılarım hafifledi ama tam geçmiş değil