Aslhn-06 Arkadaşlar merhaba ikili tarama testi yaptırdık yaşım 25 yaşıma göre testte risk çıktı çoğu örneklere de şahit oldum down sendromlu deniyor fakat bebek sağlıklı doğuyor sizlere şahit oldunuz mu ?
Happybabyyy Aslhn-06 ikili teste gore bebek down sendromlu denmez. Risk oranindan bahsedilir. Lutfen doktorlarin soylediklerini yanlis aksettirmeyelim.
Denizkubra Aslhn-06 bende 25 yaandaym su an 31. Haftamdaym bende sadece ikiliyi yaptrdm 3 veya 4 u istemedi doktr temiz cktgi icin ama bnde cok duyuyorm boyle su riski veya bu riski var diyipte gayet saglikli dogan allaha tevekkül et ve bol bol dua et bebesn saglikla dogar insallah kuzucm 🌺
Drydrya Bende 23 yaşındayım riskli çıktı mifty yaptım temiz çıktı riskli çıkmasının sebebi troit hormon larımda sıkıntı vardı bazen böyle değerler yanıltabiliyormuş testi , ense kalınlığınız kaç çıktı
Angels-35 Drydrya ayy bunu hiç duymamıştım benimde riskli çıktı troid var bende de ondan mı acaba nifty testim temiz çıktı ense kalınlığı 1 mm burun kemiği de normal dedi doktor ama yine de çok korkuyorum
Aslhn-06 Drydrya benimde troitlermde sıkıntı var doktora sordum etkilemez dedi :( 1,5 çıktı burun kemiği de var
Aslhn-06 Happybabyyy kulaklarımla duydum ablamın bebeğine %99 down sendromlu dedi doktor. Kesinlik olmadığını bunun bi tanı değil tarama olduğunu biliyorum
Angels-35 Aslhn-06 evet yurt dışına gönderilen bugun doktorumla görüştüm renkli ultrasonda da herhangi bir bulgu çıkmadı nifty de iyi çıkmış dedi kimse %100 diyemez ama bu test güvenilir bir test ben aminyosentez önermiyorum dedi doktorlar nifty teste güveniyor
Angels-35 Aslhn-06 renkli ye mutlaka gir orda herşeyi görüyorlar ben 20. Hafta da tekrar gireceğim ayrıntılı için
Aslhn-06 Angels-35 görünüyor demek ki o haftalarda şu an 14 haftalığız 16 yok beklicem gitmek için bende