Gebelik şekerim 175 çıktı normalde en yüksek 140 olmalıymış, 50 gram içtikten sonra 1 saat sonrasında kan vermek gerekliydi ama mide bulantım ve baş dönmem fazla olduğu için yaklaşık 40,45 dakikadan sonra ikinci kanı verdik bununlu sizce bir alakası olabilir mi fazla çıkmasının normalde zaten sağlıklı beslenmeye dikkat eden birisiyimdir hamileliğimde toplamda 6,7 tane tatlı yemişimde çikolata felan nadir yerim çok moralim bozuldu 😔