Tuba704 Oooooooo Hepinize maşallah biz daha 149 🙈🙈 ama zaman azaldıkça heyecan aynı oranda artıyor lütfen hepiniz doğum hikayelerinizi paylaşın ve dilerim hepiniz çoookkk başarılı doğumlar atlatın 🙏
ilaydanurhavvat Cansum1 ya değişiyor aslında sezeryan genelde 37/38. Haftadalarda oluyor ama normal doğumsa sancılanmanı bekliyor doktor o da 40. Haftayı buluyot 😂🤗
esmaesma35 Son 17⌛💙İçimden bir ses daha az kaldı diyor.karnım çok çatladı bacaklar ödemden davul gibi oldu kramplar da cabası