aysalt Merhaba.27+4 haftalık hamileyim.Kan grubum negatif,eşimin pozitif.Kan uyuşmazlığımız var.Devlet hastanesinde yaptıran var mı bu iğneyi?Öncelikle indirect cooms testi yapılıyormuş sanırım.Sonuçlar hemen çıkıyor mu? Sonra ihtiyaç varsa aynı gün iğne yapılıyor mu ? Bu aşamaları tecrübe eden varsa yardımcı olabilir mi?
asliiiiii87 aysalt merhaba ben ozelde yaptirdim, indirect coombs testinin sonucu ½ saat sonra cikti. Negatif cikarsa, iyi demek. Sonrasinda igne vuruldu. Test sonucu cikmadan da igneyi vurdurabilirler, her sey yolundaysa, sonucu beklememis olursunuz.
Ozgsgr aysalt benim 24. Haftada test yapmıştı . 28 haftada iğne yapıldı. Özel hastaneye gidiyorum devlet Hastanesi’nde eczacı odasına gidip 3 TL’ye iğneyi aldım yaptırdım.
DenizGzm aysalt bizde de var kan uyuşmazlığı ama doktorum bana iğne yapmadı. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre bakıp ona göre yapıcak. İlk gebelikler de sorun teşkil etmiyormuş. O iğne de ikinciye gebe kalırsan sen ve bebekte antikor üretmesin sağlamasın diye önlem amaçlı yapıyorlar
aysalt Ozgsgr İstanbul’da mi? Randevu alarak mı gittiniz ? Bende özele gidiyorum ama iğne 700 800 civarı 🙄