Merhabalar 🙃
valla bir çok konuyu internette bulmak mümkün ama ben burada başka annelerle sohbet ederek bir şeyler yapmayı seviyorum galiba 🙊 umarım benden bıkmamışsınızdır konu açıp durmaya başladım bağımlı gibi 😂 Neyseeee kızlar konuya geliyorum;
Bazı doktorlar 3 Aydan sonra saç boyayabilir diyorlar. İnternette de biraz araştırdım genel olarak 3. Aydan sonra organların oluşumları tamamlandığı için saç boyamakta bir sıkıntı yoktur yazıyordu. Eee bizde bu zamana kadar hep hamileyken boyanmaz diye biliyoruz.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Aranızda boyatan veya bu konuyu doktoruna danışan oldu mu? İyiden iyiye boyatsam mı diye düşünmeye başladım çünkü? 🙄 Sizceee?