Ozlem_caglar06 Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Aynı dertten muzdarip biri olarak forumda bu başlığı arattım ve sizi gördüm ☺️ Derecenizin minimal olmasına sevindim. Benim de 2. Dereceden orta dereceye ilerlemiş olan mitral kapak yetmezliğim var ve 6+6 haftalığız. 🤰🏼Kardiyoloji doktorum genel olarak Bi sıkıntı yaratmayacağını ama takip edeceğimizi söyledi. Yine de endişeliyim 😔 Siz benden ileridesiniz sanırım gebelikte, oldumu kalpten dolayı bir sıkıntınız?