ebru-33 kizlar bugün doktora gttm. 1 cm acikligim var. rahim cok guzel yumusamiss dedi. 1 cm acikligi olup kac gunde dogurdunuz ?
esloka ebru-33 1 hafta once 1 cm dedi çatala çıkana kadar da sancim oldu hic açılmadı 1 cm de elleri ike oynayınca açıldı 4 cm de hastaneye yatırıyorlar kisi ye gore açılma değişir
minnie11 ebru-33 7 gün önce benim de bir cm Di. Şu an kaç bilmiyorum ama belli olmuyor bu işler 😊 bekliyorum hala
ebru-33 Hasiberym evet biliyorum cnm. 10 cm de oluyor. 6 gun once ne acilma vardi nede bebek kanala girmisti. simdi hem kanalda hem acilma var
Mhrbnylcn Benimde 1 cm acikligim var ama hic sancım yok sadece karnım kasılıyor gerginleisyor ama acı sancı yok
Hasiberym ebru-33 dualarımız sennle canım egerki evdeysen yürüyüş yap açılmaların olur allahın izniyle zamanın gelmiş
Momster Gecen hafta 1 cmdi bu hafta gittim 2 cm ve 40+0 dayim 🤦🏻♀️ her gun yuruyorum delilerce spor yapiyorum. Sicak dus perine masaji akliniza gelebilevek her sey. Ve yalnizca 2 cm…