Buketg13 Arkadaşlar bugün tetanoz aşısı oldum bugün olmama rağmen kolumda ağrı var . Aşıdan sonra kaç gün sonra banyo yaptınız sorun oldu mu
Mom092 Buketg13 hemen yaptim dusumu sıkıntı olmuyor ebemde demisti zaten dus alabilirsin problem yok dye ☺️ Agri malesef oluyo gecen gun ikinci dozumu vurundum ve o gunden beridir hala agriyo 🥴
Sinemarslannnn Buketg13 ben hemen yaptım bir kaç gün ağrı yapıyor kolanya iyi masaj ve buz bana iyi gelmişti cnm
Deletedmom369 Buketg13 normal canım ben 1 hafta çektim kolumu kaldıramıyordumm bile bugün duş alma yarın alırsın
Sinemakmansoy Bende dün oldum ağrı olması normal canım ne kadar sonra duş alınabiliyo bilmiyorum bende burda bekliyim.
Buketg13 Sinemakmansoy canım ben dün olmuştum bugün duş aldım . Kolum resmen kopuyor duştan mi bilmiyorum da . İnanılmaz bir ağrım var kaldıramıyorum bile
E-v-A101 Buketg13 banyo konusunda sıkıntı yok özellikle sormuştum. Duş alabilir miyim dedi sorun yok dedi ama buz koy masaj. Yap. Çok ağrı oluyor çünkü ben. Şkinci dozu yapacağım yarın çok tırsıyorum 😬