acemiii İyi akşamlar Memorial Şişli de doğum yapan varsa yorumlarını alabilir miyim..Kararsızım Acıbademe mi geçsem diye düşünüyorum.Benim için hastane ortamı,çalışanlar önemli…Muayanelerde bir sıkıntı yaşamadım ama doğum nasıldır ki ?