Arkadaşlar beta hcg niz kaçken karında ultrosunda keseniz gözüktü
Benim 290 görünmedi 1 hafta sonra gittim 1800 olmuştu ozaman gördü canım keseyi
cansuuuuuuuu alttan değil karında gözüktü demi canım
Karından canım alttan muayene hiç olmadım