Merhaba bende 19+3 deyim aynı kasık ağrısı bel ağrısı ve idrar yolu enfeksiyonu şüphesiyle doktora gittim rahim ağzı yumuşaması olduğunu söyledi düşük riski olabilir dedi korktum buna benim ağrıma bakarak karar verdi normalde bu sonuca alttan muayene ile karar veriliyormuş proloton iğne ve Protestan hapı verdi kullanan ve aynı durumu yaşayanlar var mı tek bi doktorun lafıyla kendime strese sokmak ne kadar doğru