Anne12-3 Kızlar bebeğin ilk hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız 14.haftanın içindeyim henüz bir hareketlenme olmadı sizde durumlar nasıl?
61Aysen Anne12-3 18 den snra yavs yavs hissetmye bsldm 23.24 haftalrdada disardn tekmelri belli olmaya başlamıştı artk
E-v-A101 Anne12-3 tekme olduğunu hissediyorsun çok farklı. Böyle kelebek dokunuşu gibi hafif ama hissediyor insan tatlı birşeyler ye sırt üstü. Ya da sola uzan bekle arada sev 14 15 ten önce. Olmaz zaten. Çünkü çok küçük annesi. Kıpır kıpır ama. Kaşlar yeterince gelişmediği için annesine hissettirmez kendini sabırlı ol azıcık 🥰😊😊
Sinemakmansoy 19+5 im 17 de kıpırtı gibi hissetmiştim şimdi daha net hissediyorum ilk gebeliğim bu arada 👼🏻
E-v-A101 Anne12-3 ben ilk tekmesini çok güzel bir şekilde. 14+3 ye hissetmiştim mutluluktan ağlamıştım bile. Ama beyefendi. Daha sonra kendini. Naza çekti. 25 haftalığız Günde iki üç defa tekmeliyor kısa kısa Sevdirmiyor kendini. 🥰😊
Serrax İkinci gebeliklerde daha erken başlar derler şu an 15+5 iz hafif kımıldamalar var gibi gaz olmadığını biliyorum,ilkinden tecrübeliyim bakalım net olarak ne zaman hissedeceğim. İlk kızımı 18.haftada hissetmeye başlamıştım
Albiina05 Ben de 14 haftalık hamileyim bugün çok ağladım sanki karnımda bir şey topaklanmış gibi hissettim bebeği hissetmiş olabilir miyim 😔