Svdasilad Bu günler de sezeryan la doğum yapan anneler kaç gün hastanede kaldınız?.. bı sorun yoksa ertesi gün taburcu olunuyor mu?
Mammimammi Svdasilad 2 gece kalıyorsunuz. 3.gün sabah taburcu ediliyor. Ama doktorum bana 2.gün sabah eger istersen çıkış yapabilirsin iyisin demişti. 2 dogumumda da istersen çıkabilirsin demişti. Her hastane her doktor aynı görüşte olmayabilir. Ben çıkmadım
yurdagul4 Svdasilad ben dogum yapalı 1 ay oldu sabah 8de sezeryana alındım ertesi gün saat 9da taburcu oldum canım
irva Svdasilad Her hastanenin değişiyor sanırım.Arkadaşım 1 gün yattı gazını da çıkardı öyle olunca çıkardılar.
Svdasilad Mammimammi yakın zamandaydı demi doğumunuz? Pandemi dönemi dye belki o kadar tutmazlar dye düşündüm
Imfromlastnight 23 gun once yaptim. 2 gece istedi doktorum. Cok gitmek isteyeni 1 gece tutuyorum dedi. Ama 2 gece iyi geldi gercekten. Bebek de aklimiza takilan olunca hemen bebek hemsiresi dibimdeydi. 3. Yu kendi istegimle kalacaktim nerdeyse:)