Bu gün doktor kontrolündeydim doktor bebeğin haftasına göre 2hafta ileride olduğunu söyledi. Normal doğumda sıkıntı yaratırmı dediğimde daha gününe var. 40 haftaya kadar böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi. Sancım herhangibir doğum belirtimde yok.. çok korktum inanın kesilmek ameliyat olmak istemiyorum! çok üzgünüm bu durumu yaşayan varmı ? Fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var😭