Merhaba ayın 19 unda genel anestezi ile sezeryan oldum , çok gaz sıkıntım var karnım hiç doğum yapmamışım gibi çok şiş bugün de ayaklarım ellerim şişti ne yapacağım bilmiyorum bilgisi olan var mı 🙄 Sütüm de gelmedi 3 elektrikli iki manuel pomba ile sağmaya çalışıyorum süt gelmiyor anemle kayınvalidem baskı yapıyor sürekli göğüs ucumu sıktılar , sürekli makine derken göğüs ucum yara oldu çok zorlanıyorum 😔 sizin bilgilerinize ihtiyacım var.